veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Blader door onze vragen en antwoorden en vind alle details die je nodig hebt voor een probleemloze en plezierige ervaring op het water. Heb jij een vraag die niet tussen onze veelgestelde vragen staat? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Bekijk nu de veelgestelde vragen

Om wijzigingen aan te brengen in je reservering of om deze te annuleren, kun je het beste via ons contactformulier contact opnemen. We streven ernaar om binnen 24 uur op je verzoek te reageren.

Ja, dat kan. Je kunt het aantal personen in je reservering eenvoudig wijzigen door ons contactformulier op de website in te vullen. Vergeet niet om het factuurnummer en het juiste aantal personen te vermelden. Let op: doe dit minimaal 48 uur van tevoren. We zullen je verzoek zo snel mogelijk verwerken.

De opstapplek is nabij het Centraal Station, Oosterdokskade 8. Dit is naast het restaurant Sea Palace.

Voor speciale verzoeken met betrekking tot het wijzigen van de opstaplocatie kan overleg geregeld worden. We kunnen niet alle verzoeken inwilligen. Neem contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Telefoon: 020 – 7715930
E-mail: info@amsterdamboatexperience.com

Nee, de Gemeente Amsterdam heeft een verbod op versterkte muziek aan boord.

Onze klantenservice is 7 dagen per week geopend van 10:00 – 21:00 uur.